duminică, 10 noiembrie 2013

Despre progres

     Daca atunci cand te uiti la tine cel din trecut nu ti se face sila inseamna ca nu ai progresat deloc.

     Pe bune acum, daca as putea sa merg in trecut m-as duce la mine, m-as prinde de tricou si mi-as da 2 palme. Si sunt convins ca majoritatea ati face la fel. Daca nu, sunteti idioti si mediocrii.

     Primul meu id de mess a fost smocken_tyres13.  Smecheria intruchipata.  Adica.. te gandesti ,ba frate cum sa le arat celorlalti intr-un mod concis cat sunt de smecher? Cauciucuri fumegande… i-am dat gata pe toti.  Abea dupa 1 an mi-am dat seama ca defapt se scrie smokin tires..dar ce mai conta. Apoi trebuia neaparat un numar.  Daca nu ai numar in id nu existi.  94 era banal, toti prostii aveau 94, trebuia ceva care sa sublinieze cat sunt eu de rebel. Asa ca am ales 13…eu nu cred in ghinion, nu ma afecteaza pe mine superstitiile astea lumesti.  Smecherie de prima clasa ce sa mai..

     Apoi veneau massurile.  Sunt convins ca o data in viata ta ai dat mass: ” Noapte buna tuturor!. Scz de Mass.” Asta venea ca o completare a identitatii mele. Pe langa ca eram smecher cu idul meu rebel, mai eram si sensibil, va aratam ca va pretuiesc pe toti, chiar daca cu majoritatea nu vorbisem niciodata.
Iar ultimul masochism,  cea mai severa pedeapsa pe care ti-o poti aduce stimei de sine e sa te uiti pe fostul tau hi5. Daca ai avut hi5 sigur ai descrieri mega handicapate la poze.  Citate celebre,  glume tampite, si un scris care se pisa total pe gramatica romana.


     Dar sa nu iti para rau cand iti amintesti lucrurile astea.  Bucura-te.  Pentru ca daca nu ti s-ar face rusine cu fostul tu, daca nu iti vine sa te intorci in timp si sa iti dai un cap in gura.. atunci viata a trecut pe langa tine fara vreun rost.  Si asta e mai trist decat toate statusurile idioate de pe messenger si toate pozele de cacat de pe hi5.

4 comentarii: