duminică, 1 decembrie 2013

A murit Paul Walker..

     A murit Paul Walker, ăla ce a jucat in "fast and furious"…

     Mie personal mi se falfaie, nu scriu postu ăsta să imi declar sentimentele profunde și lacrimogene, ci îl scriu pentru a încerca să vă explic voua de ce simțiți ce simțiți. De ce plangeți si vă întristați ca niște preșcolare pentru moartea unui necunoscut.

     Din anii 50 de cand televizorul a devenit un obiect de uz casnic, lumea a făcut pentru prima oară cunostiinta cu termenul de celebritate. Captivați de acest nou concept, am ajuns in zilele noastre, în secolul informatiei si al cunoasterii, sa stim tot ce fac starurile. Unde mănancă, cu cine se mai freaca si alte căcaturi total inutile.

     Asta ne-a dat noua iluzia de apropiere cu persoana respectiva. Stiind tot ce face, am ajuns sa ne atașăm cumva inconstient de aceea persoana... pentru ca tu ca individ simplu stii detalile inutile doar din viata prietenilor si a membrilor familiei, asa ca inconstient, stiind si despre necunoscutii ăstia tot, creierul tau idiot îi încadreaza în categoria familie-prieteni…concept denumit si "interactiune parasociala"(am cautat pe google)

     Acum ca v-ati dat seama de ce sunteti tristi ca a murit Paul Walker, să vă explic si de ce imi umpleți news-feedul cu știrea vieții. Totul tine de selectia-naturala. Pe scurt in 1964 George R. Price demonstreaza matematic ca mila si bunătatea sunt trăsături de dorit pentru urmasi, la fel cum e înaltimea, musculatura etc. Oamenii sunt atrași fizic de cei care le ofera urmasi de calitatea cea mai buna, si deoarece mila si bunatatea sunt trasaturi la fel de valoroase ca înaltimea si forța, oamenii le cauta in partenerii lor. Pentru ca pe facebook toata lumea incearca sa impresioneze pe toata lumea, voi postati căcaturi ca sa le aratati celorlalti ca sunteti buni si sensibili. Personal nu vad nici o diferenta intre a-ți posta poze fara sutien si a posta statusuri sensibile, ambele actiuni au acelasi scop, impresionarea pentru reproducere.


Am dat-o cam mult in tralala, sa revenim la răposatul.


    Pe langa că e absurd sa iti para rau ca a murit un necunoscut, mai e si aiurea sa il consideri cine stie ce erou. Nu e ca si cum ar fi murit salvand o familie de viezuri dintr-un bloc in flacari…a murit deoarce prietenu-su conducea ca un handicapat, nu ca el ar fi fost vreun fel de "captain slow".  Asa arata masina dupa ce a fost stins incendiul…nu stiu, eu cred ca avea mai mult de 50 km/h

6 comentarii:

  1. si pana la urma ce ai vrut sa demonstrezi in afara de parerile de rau fata de un necunoscut ?
    ca a avut un accident de masina iar el era pasager ? spune-ne ceva ce nu stim . a ars incat sa nu poata fi recunoscut ? sau sa ne luam dupa acea poza in care are fata despicata ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Postul are ca scop analiza la rece a reactiei (in opinia mea exagerate) fata de o persoana necunoscuta doar pentru simplu fapt ca este celebritate. Cred ca am specificat destul de clar asta in primul paragraf, nu iti inteleg nelamurirea

      Ștergere
  2. Dragul meu, esti atat de prostut incat imi vine sa rad. Parerile de rau exista pentru persoane care au facut ceva si nu ne mai putem bucura de lucrurile minunate pe care acel om le realiza. Nu este vorba despre acest actor in sine, vorbim la modul general. Tu ce ai facut atat de special incat sa simta cineva o parere de rau dupa ce vei muri? Cand o sa-ti auda cineva numele o sa spuna: da, mare om, a facut ceva la viata lui si a fost cunoscut in toata lumea pentru asta. Asa, pentru cultura ta generala, de ce ai pus numele George R. Price intre ghilimele? Asa ai vazut pe facebook sau ai cautat mult ca sa faci un post? Esti inutil si mi-am mancat aiurea 4 min din viata citind porcaria ta si lasandu-ti un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. of alta sugatoare de ......

    RăspundețiȘtergere
  5. ase....prea exagereaza toti.....adica multi nici nu s-au uitat la film,dar cand a murit "asta" fac toti tumbe....e la fel ca atunci cand a murit michale jackson :)) ,,,,pana atunci radeau toti de tine daca dadeai play la o melodie de-a lui,dar cand a murit toti erau fani michael jackson :))) .....
    il jeleste lumea prea mult pe blondu ala doar pentru ca e un star ,,,,cacat....el a murit pe loc....in africa se nasc copiii si traiesc in chin cate 15 ani pana mor,,,,si nu vad sa fie asta stirea zilei.....

    RăspundețiȘtergere