marți, 26 noiembrie 2013

Discriminare

     In lumea in care toti ne nastem cu drepturi egale, in lumea in care un negru a ajuns presedintele statelor unite ale americii iar femeile sunt vazute pe aceeasi treapta cu barbatii, in lumea in care orientarea sexuala este acceptata indiferent de directie…exista totusi discriminare.

     In lupta asta eroica si onorabila de a le oferii tuturor o sansa egala..am omis o categorie sociala. Stangacii.


     Cum se poate ca in secolul 21 sa nu fie inventata cana pentru stangaci?

                -E greu, nu o data mi-am scapat cafeaua pe camasa mea alba dimineata. Pur si simplu e aproape imposibil ca stangaci sa bei cafea dintr-o cana de dreptaci.
                                                                                                                    -Andrei, stangaci

     
     Andrei nu e singurul, 10 % din populatia globului este constituita de stangaci. 700 de milioane de oameni folosesc mana stanga cand scriu, mananca sau se scarpina.700 de milioane de oameni sunt  nevoiti zilnic sa bea cafea intr-o pozitie incomoda.
   
     Revoltat de lipsa de actiune din partea autoritatiilor am decis sa iau actiunea pe cont propriu. Asadar de azi stangacii nu mai trebuie sa sufere. Vand la domiciliu căni pentru stangaci. Ele difera radical de cele pentru dreptaci si reusesc sa faca viata de stangaci mai usoara.

CANA PENTRU DREPTACI
CANA PENTRU STANGACI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu