duminică, 2 iunie 2013

De ce?

       De ce te iubesc? Stau eu si ma gandesc ca raspunsul la aceasta intrebare ar fi un cadou potrivit aniversarii noastre de 1 an. Si de jumate de ora tot scriu linii si le sterg, vreau sa descriu cat mai bine sentimentul  ce mi-l produci da’ parca nu am cuvinte. Ar putea fi si asta o chestie…ceva de genu:”Dragostea ta ma lasa fara cuvinte” dar nu suna asa cum as vrea.

       De ce? De ce pe tine? De ce esti ultima careia ii zic noapte buna, si prima careia Ii urez buna dimineata? De ce esti prima pe care am sunat-o dupa ce am luat carnetul si de ce vei fi prima pe care o voi suna dupa  ce voi lua bacul cu 9? De ce ma faci sa vreau sa invat sa dansez doar pentru a putea dansa o melodie lenta cu tine, la fel cum vad ca se intampla in mai toate filmele romantice? De ce ma faci sa vreau sa fiu sensibil si sa scriu chestii dinastea romantice pe blog? De ce ma faci sa vreau sa te fac mereu fericita cand esti suparata? De ce esti asa de frumoasa? De ce imi vine sa zambesc  doar cand ma gandesc la tine? De ce stii tot despre mine? De ce stiu tot despre tine? De ce? De ce ma faci sa vreau sa iti dau haina mea atunci cand ti-e frig? De ce nu iti iei niciodata servetele sau guma cu tine? De ce nu crezi ca , capy de portocale vindeca raceala? De ce asculti maroon 5? De ce stii atat de multe despre stele? De ce a fost luna plina la prima noastra intalnire? si de ce mi-a luat atat de mult timp sa iti raspund la intrebarea: " Ai frati sau surori"?



      Chiar daca poate nu stiu de ce o fac,  nu cred ca are prea mare importanta. La multi ani A. Te iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu