marți, 5 noiembrie 2013

Despre relatiile la distanta

    
    E foarte greu sa tii o relatie la distanta, toti spun asta, si din experienta mea pot afirma cu sinceritate ca nu stiu pe nimeni care sa fi reusit sa faca chestia asta sa functioneze. Ochii care nu se vad se uita...

     La inceput lucrurile erau relativ simple.  Plecasesi de putin timp si inca nu asimilasem pe deplin faptul ca nu te voi mai vedea zilnic. Apoi lucrurile au inceput sa coboare pe o panta exponentiala si pe zi ce trece  imi e din ce in ce mai dor de tine. Tu erai persoana careia ii ziceam tot, imi dadeai sfaturi si faceai misto de mine cand eram idiot…acum de unde sa mai stiu cand sunt penibil? Cu fiecare intamplare mai importanta din viata mea mi se face mai dor de tine. Cand luam o nota la scoala, tu stiai. Cand imi luam o haina, tu veneai cu mine sa o probez. Tu erai prima persoana care afla orice, iar acum aflii abia dupa 2-3 saptamani. Se intampla atat de multe in jurul meu si imi lipsesc cafelele in care ne plictiseam pentru ca nu mai aveam ce povestii. Efectiv stiam tot ce era nou despre celalalt si ajungeam sa vorbim despre tampenii maxime.


     Dar sunt convins ca noi suntem diferiti, la noi o sa mearga relatia. Noi nu suntem ca ceilalti, pentru ca ce avem noi e cu mult mai presus decat relatiile puerile si de cacat ale lor. Legatura care s-a format intre noi nu poate fi rupta de logistica. Ce avem noi e rar.  Pe langa ca ne iubim, mai suntem si mai mult decat prieteni. Suntem frati.  Seba si Liviu, imi e dor de voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu