joi, 24 octombrie 2013

Dialog

     Am mai ramas doar noi doi ba.  Nu vroiam sa imi bat gura cu sfaturi de pomana, stiu ca in momentul asta chiar nu mai te intereseaza parerea nimanui,  la fel de bine cum stiu ca nu vrei ajutor …dar tu mereu ai fost acolo cand aveam eu nevoie. La tine apelam tot timpul si am simtit mereu ca tu ma intelegi si niciodata nu m-ai judecat. E timpul sa iti intorc favoarea.

     In primul rand ma uit la tine si am impresia ca ai uitat cine esti. Ce mă-ta stai cu capul plecat? Ai vazut tu vreun rege sa stea cu umerii aplecati? Nu? Pai atunci indreapta-ti in pizda matii spatele si ridică barbia. Apoi barbereste-te, nu esti boschetar, si nici hipster.  Daca arati bine te simti bine, si tu nu prea ai avut grija de tine in ultimul timp.

      Termina cu starea asta. Dramatizezi prea mult. In fond si la urma urmei care e problema? Ce esti primul care sufera dintr-o despartire? N-a murit nimeni pana acum din cauza asta. Si ce, chiar crezi ca nu o sa termini facultatea? Stim amandoi ca esti cel mai destept om pe care il cunoastem.  Aminteste-ti doar ca ai reusit tot ce ti-ai propus in viata: Ai luat Cambridgeul cu A, ai luat carnetul, ai luat bacul si ai intrat si la facultatea pe care ti-o doreai. Tot ce ti-ai dorit cu adevarat, ai reusit ! Si ce, te simti singur? Eu nu am plecat niciodata de langa tine. Mereu am fost si voi fi acolo cand ai nevoie, asa ca nu te mai plange atata. Vei fi in continuare prima persoana pe care o vad dimineata si ultima pe care o vad seara. Oamenii vin si pleaca, e timpul sa constientizezi asta.


     Oamenii vin si pleaca, dar tu nu vei pleca niciodata. Nu vei pleca pentru ca TU esti o oglinda.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu