luni, 13 mai 2013

Omul perfect


           Sunt cel mai fericit din lume. Mereu am fost de parere ca fericirea e in stransa legatura cu libertatea iar eu ...eu sunt mai liber decat toti. Ii compatimesc pe ceilalti. Eu plec cand vreau, plec unde vreau, vizitez ce vreau. Libertate. Toata ziua stau in centru si pierd vremea. Imi place in centru, imi place sa vad oamenii cum se grabesc, cum se plimba. Indragostiti sau singuri, batrani sau tineri, rai sau buni centrul e chiar frumos daca iti faci putin timp si te uiti in jur. Pe langa oameni mai sunt si cladiriile. Mereu m-au pasionat cladiriile, acoperisurile in special, iar in centru sunt cele mai frumoase cladiri si cele mai frumoase acoperise. Centrul e locul meu preferat din tot orasul si de asta stau cel mai mult aici. Prieteni..am mai multi decat oricine altcineva, ies cu ei in fiecare zi..tot in centru normal.
           Momentan locuiesc intr-o mansarda in unirii. Zona 1 a orasului, multi ma invidiaza. Cladire istorica, multi spun ca e cea mai frumoasa din oras. Nu de mult m-am mutat dintr-o vila din dumbravita, era prea lung drumul pana in centru, asa imi e mai simplu. Cu iubirea...o duc foarte bine, multi spun ca sunt un simbol al iubirii...nu stiu la ce se refera, iar ca job..ma ocup cu nuntiile. Sunt un fel de star al nuntiilor, apar rar doar la nuntiile mari facute de oameni bogati si cu gust. Pe plan interior..chiar sunt impacat cu mine insumi, multi cand ma vad zic ca as fi simbolul pacii.. nu stiu ce tot au cu simbolurile astea.Ai putea crede ca sunt omul perfect, dar nu e asa. Nu sunt deloc perfect ..si nici om, sunt un porumbel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu