duminică, 5 mai 2013

Scrisoare de la 7 ani


     Azi m-am trezit la ora 7 iar dupa micul dejun am asteptat nerabdator sa inceapa dragon-ball-z pe tvr1. Songoku e idolul meu,iar dupa ce desenele s-au terminat repet 5 minute in camera "valul testoasei", o miscare pe care o face el. Nici azi, nici ultimele 100 de dati nu mi-a iesit..si nici parul nu mi s-a facut galben oricat de mult m-as incorda..dar mai incerc si maine.
     E deja 9 asa ca ma imbrac repede si ies afara sa ii chem la joaca pe prietenii mei.Adi e primul, asa ca la fel ca in fiecare dimineata din vacanta asta ma duc la el la poarta si strig. Strig chiar daca are sonerie, asa m-am obisnuit. Ma asez pe banca din fata portii lui si astept...Intr-un final Adi iese si ne indreptam sa il chemam pe Gabi. Dupa un timp suntem toti adunati si ne continuam lucrarea. De cateva zile lucram la o casa in copac in corcodusul lui Gabi .Mie nu prea imi plac corcodusele, mi-a spus mama sa nu mananc ca ma imbolnavesc de la ele, dar din ce spun ceilalti copacul asta face cele mai bune corcoduse din cartier. Fiecare are camera lui, camera..vorba vine. Mai degraba, fiecare are ramura lui. Azi e o zi importanta, azi punem acoperisul. Ploaia mereu a fost cel mai mare dusman al nostru, de fiecare data cand incepea eram nevoiti sa plecam in casa si sa asteptam sa se termine, dar daca ne iasa acoperisul, lupta cu ploaia va fi castigata. Gabi aduce scanduri, eu aduc niste cuie si ne punem la treaba. In loc de ciocan, folosim o piatra putin mai mare, si incetul cu incetul acoperisul prinde contur. E ora 12 si trebuie sa luam pranzul. Fugim pana in casa. Fugim la propriu, ca sa ne intoarcem cat mai repede la casa noastra din copac. In 15 minute suntem gata toti si suntem pe cale sa ne continuam proiectul cand apare Robi cu o minge de fotbal. Facem 2 porti din pietre si incepem sa jucam pe strada. E enervant cand mai trece cate o masina si suntem nevoiti sa ne oprim, e enervant cand mai suteaza unul dintre noi si mingea se blocheaza sub o masina parcata si ne chinuim 10 minute pana sa scoatem mingea , iar cel mai enervant e cand mai suteaza unul sau altul peste gardul veciniilor. Scorul e 20-2 pentru echipa adversa dar decidem de comun acord, ca cine marcheaza urmatorul gol castiga. Asa e tot timpul, si mereu echipa condusa reuseste sa dea gol si castiga. Ciudat.
      E tarziu deja, e ora 7 asa ca mergem toti spre casa, unde urmeaza sa ne jucam bomberman sau daca suntem norocosi nfs 2. Pe la 9 ne culcam, rupti de oboseala, julti in coate si in genunchi, arsi de soare, fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu