duminică, 6 octombrie 2013

Iti multumesc

     Se spune ca personalitatea ta este o combinatie a personalitatiilor persoanelor cu care iti petreci cel mai mult timpul. Familie, prieteni, iubiti/iubite toti au o pondere mai mica sau mai mare in formarea si evolutia ta ca om.

     Pana acum un an si ceva…imi lipsea ceva. Eram un fel de varianta Beta a mea, un om care avea destul de multe bugguri. Apoi am inceput sa nu mai dau atatea errori, sa nu mai mi se blocheze softul si incetul cu incetul am ajuns sa fiu optimizat. Intamplarea face ca asta sa se fi intamplat cam in aceeasi perioada in care te-am cunoscut pe tine. Pana sa te cunosc, erorile care le aveam nu ma influentau in niciun fel. Tu ai fost motivatia de a fi mai bun, de a-mi “indrepta spatele” si de a evolua. Chiar daca nu ai facut-o voluntar si constient, tu esti cauza.

     Le multumesc pentru omul care sunt azi tuturor oameniilor care au trecut prin viata mea. Tie in special, pentru ca tu mi-ai adus cele mai mari imbunatatiri, si alaturi de tine am trait cele mai placute momente.


     Se spune ca personalitatea ta este o combinatie a personalitatilor persoanelor cu care iti petreci cel mai mult timpul. Imi place sa cred ca e asa, pentru ca daca e asa, nu trebuie sa fiu trist ca nu mai esti in viata mea. Daca e adevarat, tu m-ai influentat atat de mult incat trebuie doar sa ma uit in oglinda  sa te vad, trebuie doar sa vorbesc ca sa te aud, si doar sa rad....ca sa te vad fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu